Pages

08 December 2011

aktiviti lela...

Assalammualaikum...

ok setelah penat mengadap keje mama yg xhabis-habis saat hujung tahun ni... mama nak rehat kejap... abis 1 jam masa rehat mama duk edit gamba si dak lela ni utk di update kan dlm blog kamu ni...

sbnrnye td sblm rehat sajerla tgk gamba2 dlm phone ni... tetibe tegelak sendiri... itu yg trs tringat nk uploadkan dlm blog ni...
bnyk lg aktv lela skrg ni... cumer xsempat nk amik pic jer... so ini jer yg ada pic...

ok dgn tidak membuang masa kiter mule dgn citer pertama

ini lah gaya si dak lela kalu makan... kiri kanan mesti pegang makanan...
skrg nk mkn sendiri, nasi ker aper ker semua nk suap sendiri... abis betabur-tabur2... tgkla baju abis kene air sirap tu...
punyerla syop mkn.... ce tgk muker dia selebet jer kan...
tp aper pun, biar bucuk ker, shelebet ker... mama chaaaayang lela....
makan baik2 yer syg.... jgn smpi tercekik yer...

ok ini lak gamba dgn selendang aku...
kalu aku kemas @ lipat baju mesti dia suke duk nyebok jg kt sebelah konon nk tolong...
tp lela tolong komba blik adala.... tp tu biasala... nama lagi anak kan...
so mmg bnyk2la mama ni bersabar dgn kamu lela....
pastu lela ni pantang jumpe selendang aku..
mesti nak pakai... so aku pun amikkan pin, pakai kan...
haaaa..... tgkla bulat sungguh pipi dia kan...


ok last skali ni aktv wajib dak lela skrg...
kalu blik keje petang... kalu x ujan mesti wat aktv ni...
agaknyer dia dah bosan.... blik jer trus msk dlm umah...
so kalu ari xujan... kasi can la dia main luar umahkan....
si dak lela ni paling dia suke jalan2 atas bumper jalan tu...
bepusing2 dia kalu dia jalan atas bumper tu....
laju plak tu... aku risau terjatuh jer...
agak2la kan kalu dah tejatuh atas jalan tar... rs2nyer xsanggup aku nk nengok nyer...
tp dia wat x reti nk jln laju2 gak atas bumper tu... terhoyong hayang biler nk naik @ turun bumper tu.... lela... lela.....

xkisahlakan.... asalkan kamu gembire sayang....
mama memang akan gembire biler tengok kamu ketawa...



P/s : nnti aku upload citer lela dgn bike baru dia k.... arini xsempat... nk smbung keje....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...