Pages

04 February 2012

Learn english with noddy

sumber google... tq

Korang pernah dengar x?

'learn english with noddy'

Act bende ni lebih kurang sama mcm linguaphone @ grolier  betul ke aku eje ni.. Hahaha.. main bedal je aku ni kn, xperla eh. Ok maklumat yg aku dpt, bende ni mcm 1 smart sistem eng education utk kanak2 dr 1-10 thn. Yg menarik perhatian aku program ni gune dwi bahasa, & ada buku panduan utk parents check perkembangan anak diorang.

Aku pn bkn gune 100% eng kt umah, pastu aku pk aku ni bkn teacher, so nk tau aper yg anak aku da tau & nk test dia mngkin aku bleh ikut buku panduan tu kn.. So xdela aku plak terkial2, kdg aku pk budak2 ni, kiter kene tunjuk kiter ni serbe tau, kalu bleh aku nak terapkn dlm minda budak2 ni yg kalu diorg xtau @ ada mslh @ mushkil ker, biarla org pertama rujukan diorang adlh parents diorang, mgkin dgn care ni, lg senang utk diorang dgr kate kn..

Lg satu aku tgk program ni gune watak animasi yg kanak2 msti suke nk tgk. Kartun yg bnyk kuar kt tv, diorg dah kenal karektor ni, so mugkin menarik utk wat diorang ikut program ni kn, aku pk mgkin aku bleh ajar laila smbil main game dgn dia gune karektor program ni kan..

Tp yg menjadi 1 mslh nyer, sistem@program mcm ni mstilah gune perbelnjaan yg bnyk, aku da survey mgkin hgnyer dlm 2k, bleh byr ansuran x eh, xpe nnti aku search lg, kite wat per bandingan lain plak k, tp biler pk2 program lain pun lebih kurang gak hg nyer kn, so tetap kene gune perbelanjaan yg bnyk, xpela baik aku pk cam ni, ini 1 plaburan, keuntungan yg akan dirasai utk jangke pnjg, think +ve aiza, peduli aper org kate, rugi @ untung tu dtg dr allah, aku berusahe utk didik laila, kanak2 ni kan ibarat kain putih, so aku pk xsalah kalu aku nk mencube kn.,

P/s : arap2 aku ni kuat semangat utk bg yg terbaik utk laila, insyaallah.. Amin

8 comments:

  1. Chaiiyyokkkkkkk.... Skrg ni english sgt penting... =)

    ReplyDelete
  2. bole bayar ansuran...demi kebaikan anak..;)

    ReplyDelete
  3. Kalau nk blh col kita2 ni.... 0194642000 geng noddy

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah beli dah... saya wat ansuran 18bln dgn ezrasander... tahun dpn abis la kot...
      lupe nak upload entry pasal noddy ni... nanti sy tunjuk k....

      Delete
    2. beli cd saja boleh?

      Delete
  4. Assalam..leh bg feedback ur daughter selepas guna ni..mbe skg dah hampir setahun kan guna sistem ni.. :)

    ReplyDelete
  5. skang promotion kt Expo baby di SACC Mall. leh byr instalment. feedback bgus stakat ni, mmg ezrasanders die Nye supplier...

    ReplyDelete
  6. Salaam sume. Sy pun baru amik noddy. Harap berbaloi la utk ank sy age 3 tahun. Sapa kt sini nk Cari Montessori toys murah2 bole tgok n follow my IG ni #montessoriestoys. Visit our web montessoriestoys.com. tq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...