Pages

HOLIDAY

Assalammualaikum semua...





Ok ini pasal tempat yg lela dah penah smpi... sajerla... kalu korang nak tau kemana lela tlh dibawa, ape citer yg terjadi @ aper2 sajerla korang nk tau, korang blh try tgk entry kt sini....mgkin ada info yg bergune... mn tau kan...
 Actually xdela bnyk sngt tmpt... tp stakat ini, ini la tmpt yg dah kitorang smpi... insyaallah kalu ada rezki, akan ada lg la entry nyer k...

TAHUN 2014
tahun ni pn xde g mana2 sngt sbb ada baby kan... mls nk renyah2 sngt... g jenjalan dekat2 jer....so tahun ni, ini shj la tempat yg sempat mama lela bawa lela & deq wan terjah...

TAHUN 2013
tak de g mana2 sbb mama lela peggy & alahan yg truk...
xleh nk g jenjalan mana2...
huhuhu...


PD lela datang



TAHUN 2010
lela @ bukit merah

Terima kasih kerna sudi membaca yer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...