Pages

14 November 2011

lela @ Opis abah & mama

arini kiter tgk glagat lela di opis abah lela & d opis mama lela k...

mule2 ari sabtu aritu lela tlh d zazs kan ke pusat angkasa negara @ banting
abah lela kena jaga kontraktor... so aku pn pk dr aku duk umah sajer2...
baik aku bw lela g ikut abah dia g keje kan...
bukan main suker lela ms ni....
yerla kater ruang opis abah luas...
rancak giler lela berlari2...
xpadan dgn kenet...
syok giler dia...
cian abah kene ikut lelakan...
xperla abahkan sesekali....

lps g opis abah kiter singgah sebentar ke pantai morib...
dah bertahun jgla aku xsampi morib ni...
last skali ms sek dulu kot...
skrg ni bw ank plak berjalan kt sana...
dah maju skitla morib ni... cantik dah diorang wat taman...
bnyk gak la dah diubah suai...
kire adala org banting tempat utk lepak2...

ce tengok lela...
menikmati pemandangan di pantai morib...
cam syok jer dia...
bebas...

ok ini plak citer lela di opis aku...
dulu2 aku dah penah bw skali... ms tu lela br 7 bln....
ms tu rs agak penatla jg sbb dia xpndai jln...
tp kali ni...
ingt dia dah blh jln senang skit la...
rupernyer lagi penat aku dibuatnyer...

tp aper pn....
trima kasih pd acik mel & tok wan esah yer...
sbb tolong amik & anta lela g komuter...
kalu x cian lela mesti demam kena ujan...
terima kasih semua yg sudi layan lela...

akhirnyer smpi gakla lela di opis abah & mama...
sbnrnyer mmg tlh dirancang oleh mama & abah lela...
nk bawa lela ke opis msti slps lela dah pndi jalan...
br la best tgk lela terkedek2 berjalan...
br puas kan.....
pasni mama & abah bawa lela lagi g opis yer...
tp kene tunggu lela pandai jalan & pnadai cakap k...
baru lela faham aper yg mama cakap
&
mama blh faham aper yg lela cakap...
br adil kan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...