Pages

12 November 2012

Selamat pengantin Baru buat Hajar....

 Assalammualaikum...

Selamat Pengantin Baru 
buat sahabat ku...

Siti Hajar & Ashraf...


inilah dia pengantin nyer...
comel kan....
oh manisnyer senyuman mu....

ok meh kiter citer sikit eh...
majlis ni diadakan di Muar pada 11/11/2012...
iaitu semalam la...
kitorang sampai awal gak la...
dalam kul 11.30 dah sampai...
dapat la tgk pengantin makeup jap.... hehehe

temanye hijau....
dari pengantin,.. famili pengantin perempuan, bunga telur, goody bag, khemah, meja beradap, pelamin semuanye berwarne hijau...
eiiii.... mama lela sukela tgk....
sama jer colour...
chantek sangat.....



ok ini ketibaan pihak pengantin lelaki dalam kul 1.30tghari...



pengantin untuk ditepung tawar...
malu2 gitu....
hehehehehheheh......

eh lupe nak bagi tahu...
utk pengetahuan korang...
Pn pengantin ni dulu pengapit mama lela....


skrg dah jadi puan yer pengapit mama lela... hehehehe...


 ok ini antare kawan2 yang sudi hadir....
mesti hajar happy kan ramai kawan2 datang....
terharu tak...?



dan nak dijadikan cerite...
dalam mama lela sibuk nak tengok pengantin tu...
boleh lak busyuk mama yang sorang ni terjatuh....
ce tgk pic yang bawah sekali belah kiri tu....
ber 'plaster' lututnyer...
ermm.....
laju benor larinyer.... kan dah jatuh atas jalan tar tu...
ermm... luke bercalar la lutut tu....
cembengla.... dah sakit.....
nasib la mama lela ni ada stok plaster doremon tu....
boleh la pujuk brenti nangis....
iskh2... 
anak ibu ni....
cian dia.... xperla kenangan yer sayang....

notatitu : buat akak ipar ku.... sorry yer xdapat nak g adik akak kawin... ini pengapit saya dulu kan... sorryyy sesangat yer kak....tp xpe insyaallah, kalu ade rezki saya g  kenduri adik2 akak yang lain yer... jgn kecik hati yer... sorry.....

3 comments:

  1. xpe la yang..ma,abah n zain kan ada as wakil
    selamat pengantin baru tok kawan eja tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry sesangat kak ye, terime kasih..

      Delete
  2. selamat jd pengantin, tambah ceria bila idaman bukan lg impian..
    hanya di MARDI Station CH

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...