Pages

18 April 2012

imej baru...

heheheh... ni sbb bkn xde keje... tp kepala aku ni dah pening duk ngadap keje jer dr ari isnin aritu... melambak2... naik juling mata aku... ni konon nk relaxkan minda la... heee... poyo jer kan.... :-p

so dr smlm aku dok godek2 blog ni... bosan bangat aku tgk blog aku yg lama tu... abis aku edit2 semuanyer... kate anak dara aku pun dah masuk 2 tahun... so... aku ubahla... ke imej yg lebih lembut skit dr dulu... tp aku lupe la nk save blog aku yg lama tu... xde kenangan da... huhuhu.... 

Da ada orang komen da imej baru ni nampak gegurl betul... pinky2 lg... kate aku ni xsuke pink... nape wat imej gini... ok ini jawabpannyer yer... aku ni xdela kate benci warne pink... cume kalu aku nk wat pilihan, pink bkn warne utama aku... sbb aku lebih prefer warne merah & purple... ** konon nk warne garang la :-P** so kalu mate aku ni nmpk warne merah & purple tu lebih cantik masa tu mmg pink bkn menjadi pilihan... 

tp utk blog ni... aku buat utk menceritekan apa shj tentang gegurl aku si dak lela ni... aku tulis semua citer yg ada kene mengene dgn gegurl aku tu... walaupun kadang mcm syok sendiri... xkisahla... so aku tgk imej@design ni nmpk cm sesuai jer kalu nk citer psl gegurl aku ni... so aku suai padan kan la warne2 tu semua yg pd mate aku ni nmpk cantek... terpulangla kalu org nk kate xcantek... tp aku suke jer... heheheh.... prasan...

ok tp jgn risau la... aku skit xmara @ trase pun... suke hati org la nk ckp ape... aku cume wat ape yg aku rs betul, slagi aku xkacau orang.... terpulang la kan... kalu org suke alhamdulillah... xsuke pun xpe... kalu ada kawan2 yg trase nk tanye camne aku wat ni bleh la tanye... jgn malu2 k... aku xde hal punyer... mana yang aku tau aku tolong k....

akhir kate.... : peace no war.... heheheheh..... POYYOOOO jer kan.....heheheh.....    

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...