Pages

14 June 2010

Kelahiran yang dinantikan...



biler teringat masa ni, memang nk tergelak rs...
mulut aku la gatal.. nk branak kul 2 pg...
mmg kul 2 pg aku masuk hospital... tetiber jer rs nk branak....
lela... mmg punctual

kul 5 doc dah suh aku msk labour room...
sakit nk branak tu xyah citer la...
anak pertama kan... mn pernah merasai sakitnyer bersalin... hehehe

sakit & susahnyer nk kuarkan baby...
ms ni teringat semua dosa... teringat betapa sakitnyer mama melahirkan aku...
mama ampunkan dosa ku...

aku xreti nk teran... nasib baik lela x lemas...
akhirnyer.. lela kuar jg...
pada jam 10.55 pg bersamaan 16 april 2010... ari jumat... dgn berat 3.04kg
lahirla ank pertama ku...



NURLAILA SYAKIRAH



lepas jer lela lahir...
aku trus pengsan... tumpah darah...
aku dah xsedar... dlm kul 3.30 br aku msk wad...
dr kul 2.30pg smpi 3.30 ptg aku kt labour room tu...

smpi bos aku dtg waktu lunch hour pun aku xdpt jumpe...
sorry bos eh... ada mslh skit lps deliver...
tp alhamdulillah xde yg kritikal

dah masuk wad... kene tahan plak smpi 5 hari...
hari selasa br bleh kuar...


sbb ms dah masuk wad jumaat tu aku jatuh dlm bilik air... pitam...
kecoh betul... smpi nurse yg jg aku kater... aku pesakit yg amik ubat paling bnyk skali yg dia penah jaga... ada 9 jenis ubat... yg ubat makan, ubat sapu... macam2 la...

biler aku dah ok... lela plak kene kuning... 15.8...
kene la buka baju dia letak bwh lampu... jemurkan dia... cian tgk dia..
mata kene tutup... menangis2 dia... yerla walaupun duk bwh lampu tp
wad 1 tu air cond kuat gak.... sejuk gak la....


ms tu tgk dia tido mcm power pampers gurl jer... yerla...
mata tutup, xpakai baju tp pakai pampers jer...
heheheh... cam heroin yang manja je kan...


tomei jer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...