Pages

23 October 2012

Main masak2....

Assalammualaikum....

dapur masak ni lela dapat hadiah ms umur dia setahun dulu....
ms tu lela xpandai main lagi...
tp ms lela dah 2 tahun hari tu...
baru mama lela keluarkan dapur ni...
di sebabkan nak bagi lela lebih seronok main...
mama lela bawak la g umah tok ma lela....
kat sana kalu sepupu lela datang bleh la main bersama kan...
tp sebelum ni asik terlupe nak snap pic...
so ari minggu lepas...
utk kenangan....
amik la gamba sikit....
jom kite tengok aksi lela main dapur ni....


haaaaa....
dah macam gaye anak dare kan....

iskh... 
aritu mama tgk kamu ni kenit jer bile main dapur ni...
tapi kali ni, kamu dah lebih tinggi dr dapur tu....
iskh.... 
kejap benor rasanye ms berjalan kan.....
xsedar mama kamu dah besar sayang...

gaye mcm teror jer masak kan....
ni pasal kamu slalu sngt teman mama tgk masterchef la ni...
xpe kalu kamu minat nanti mama asah bakat kamu memasak yer sayang....
nanti masak sedap2 utk mama eh....

1 comment:

  1. Ada bakat jadik chef ni nanti besar.. hehehhee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...