Pages

18 June 2012

CHANTEK TAK JUBAH SAYA....


Tak tau la kenape
ape angin dia semalam...
lepas mandi dia xmau pakai baju....
alih2 dia sibuk nak pakai baju ni...
iskh...iskh..iskh...

memang la besar sbb
baju aku...
tp aku simpan kat umah tok ma dia...
aku dapat masa perhimpunan hari pekerja 2 tahun lepas..
act aku dulu2 rajin masuk bende2 mcm ni...
dptla baju korporat...
ini aku wakil kementerian, 
sblm tu aku pernah wakil jabatan...
aku pakai time perhimpunan tu jer la..
lps tu duk dlm almari jer baju tu...
xterfikir plak nk pakai g kerje...

alih2 ari minggu aritu aku nk cari barang..
dah dia terjumpe plak baju ni...
trus nk mngelak pakai baju dia...
dia mule la mengarut nk pakai baju ni...
nak minta aku pakaikan, dia xbrani...
so aper lagi...
dia suh la ucu (che amud) dia tlg pakai kan baju tu...
so inilah hasilnyer...

Rupenyer lela teringin nk pakai baju besar eh...
konon2 jubah la tu eh...
chantek ke lela pakai baju tu sayang...?

p/s ; nasibla dia nk pakai baju ni kejap jer tp 15 minit jg la baru dpt pujuk dia tukar balik baju dia...
lela... lela....

1 comment:

  1. HEHE . .COMELL LAH
    lagi pun budak budak memang suka pakai org dewasa punya . .
    kadang kadang kasut mak ayah pun diorang nak pakai

    saya tag akak ehh . .
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/06/contest-kami-bff.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...