Pages

04 May 2012

'Mini Celebration'

wah.... sukenyer anak mama ni dpt cup cake...


mcm ni citernyer...
semalam lps blik keje trus g tesco nilai... xde niat pun nk bli kek... hajat hati ni nk bli brg dapur skit pastu trus g mkn mlm, yerla sbb nk mkn makanan yg paling cepat... so KFC jerla... ms tu mmg xde niat pun  nk bli kek, tp tau jerla kalu g tesco ni msti jln2... lalu plak dpn king confectionery tu, tetibe rasa cm nk mkn roti... alih2 bile tgk cup cake yg comel2 belake tu trus aku teringat : eh aku ni xbli lagi kek utk gugurl aku yg sorang ni la...... da la xwat ape2, gift pun xbli lagi kan... 
so trus jer aku smbar 3 biji cup cake ni... yerla kalu bli kek 1kg nanti bnyk sangt plak... saper lak nk mkn kek mlm2 kan... so baik aku bli cup cake jer... cup cake ni jenis yg cup kecik2 jer.. mmg kalu bdk2 mkn ngam2 jer... xdela bsr sngt utk diorang kan... mmg ngam2 jer utk lela, kalu besar 4 sure dia muak & kalu kecik sngt msti dia xcukup... so saiz cup cake tu mmg sesuai... mmg pilihan aku....  

& 4 ur information so far aku kalu bli cup cake mmg king's punye ni trase cup cake dia... kalu aku tempah dgn orang @ bli kat kedai kek biasa...arap topping jer cantik tp rasa keknyer hampeh... mesti xsedap.. kdg nyesal jer bli... baik aku bli kat kings nie jer... barula puas... bak kate org 'menang membeli menang memakai' kan... kire puasla kiter mkn dgn rase kek yg sedap.... nyum2... hehehehe 

so bile bawak balik rumah semalam... si dak lela ni dah x sabar2 dah... trus minta nk mkn kek... aper lagi melayan kerenah dia la... bkn main suke dia dpt mkn cup cake tu... kate cake manis... bagila kat lela... mmg hidup dia kalu dpt mkn manis2 ni....
so smlm tu kire mcm mini celebration besday 4 gegurl mama ni yer... kiter celebrate betige jer dulu yer...  yerla dah kate besday kamu jatuh hari keje... mn ada org nk dtg umah kan... lela kenela tunggu ari minggu nnti yer sayang... 
insyaallah mama akan wat sesuatu utk kamu 
tp.... 
mama xtau nk bg gift aper utk kamu... puas dah mama pk... rase2 nyer kamu dah ada mcm2 baju... macam2 mainan... aper lagi yer... mama & abah dah buntu dah ni...

nantila mama pk lagi....
mama janji... insyaallah mama akan sediakan sblm kite wat celebration tu yer syg... 

P/S : nasib lela xpandai minta lagi.... kalu x mesti lagi peningkan....


entry ni aku dah simpan dlm draf lupe nk post... aku wat entry ni ms 17apr aritu... xprasan xpost, sbb da terlupe... sorryyyy....

ape pun thanks sbb sudi baca....


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...