Pages

21 May 2012

Kerusi baru saya



Korang pasti penah tgk krusi ni kan, ok nila lela punye

aku da lama beli bende ni tp lupe nk cite, aku beli ni sbb anak dare aku ni suke sngt tgk tv betul2 dpn skrin tu, kirenye ada sejengkal je tv tu dgn dia, mau rabun anak aku ni nanti, so utk m'elakkan si dak lela ni merosakkan mate dia, tepaksela aku cari kan sesuatu yg menarik utk dia duduk jauh skit dr tv tu..

tp korang tgkla aksi si dak lela ni bile duduk atas kerusi ni...
ikut suke dia ajer...



ini aksi dia kalu da kusyuk tgk tv,
da xheran mama amik gamba dia.... 
pastu siap angkat kaki atas kerusi tu....
awak ni boy ke girl syg mama....
iskh... iskh... iskh...


& last skali lihatla betape gediknye lela kalu duk kat kerusi tu..
kerusi tu ringan.. so dgn senang hati dia la nk duduk & bawa kerusi tu kemane yg dia suke...
ini xtermasuk gamba yg dia panjat kerusi tu...
mmg kadang tu xtau nak cakap aper...

xperla sayang... asal niat mama ni tercapai wat kamu duduk & tengok jauh skit dr tv tu...
kire ok la...
ape gaya kamu nk wat dgn kerusi tu terpulang la...
janji jgn kamu jatuh @ menyekse diri sudahla sayang yer...

ermm.....budak2 ni susah skit nk train.. 
tp nasib kamu ni makan di ajar...
alhamdulillah... mama dapat anak yg xterlalu degil... 
tp yg mau dengar mama cakap...
harapan mama... kamu akan mebesar dgn prangai yg sebaik ni syg...
mama syang kamu lela.....


p/s : ce tgk muke lela kalu xikat rambut... lain benor rupenye.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...