Pages

14 March 2012

‘’MegaGiveAway by Penmerah.com’’

Assalammualaikum....

banner format21 MegaGiveAway By Penmerah.com

untuk pengatahuan semua...
aku ni xpernah nk join aper2 GA pun sblm ni...
bkn xtau @ xreti aper GA ni... bnyk GA yg aku baca... ramai gak membe seperjuangan yg suke wat GA & joint GA ni... mmg kdg2 mcm best jer tgk....
tp aku ni mls la & rs mcm menonjolkan diri plak... yerla aku ni bkn rajin sngt pun kn....  lg pun aku cumer berminat nk menulis & membaca blog jer, ala kiter suker2 jer... 
lg pun kalu korang tgk, blog aku ni lebih kpd nk berkongsi ceriter tentang my gegurl jer... xderla menarik sangat kan...
so ini pertama kalinyer aku joint GA ni...
tahniah kpd cik Pen Merah yer 
krena tlh berjaya buat aku joint pkr spt ini...
i loike.... heheheh....

ermmmm......
ok korang msti te pk knp aku bleh terbuke hati nk joint GA ni kan...
ini semua disebabkn oleh sepupu ku yg sorang ni la... 
nadia
tlh mengesyorkan Penmerah.com ni....
so aku layan kan jerla.... eh' eh,,,mcm best la lak
so aper kater...  aku sajer la cuber joint...
lg pun GA yg Penmerah wat ni sngt2 la senang...

tp korang jgn salah paham plak...
mcm aku ckp td... aku nk join ni bkn sbb nk menonjolkan diri yer...

katernyer cik penmerah ni ada banyk hadiah utk GA dia ni kan... kate dia...:
"Hurmm aku ada lebih kurang 60 hadiah untuk give out kat korang yang rajin dan nak hadiah free."

 so kalu korang berminat korang bleh try...

Syarat-syaratnyer ;

1. Buat entri ‘’MegaGiveAway by Penmerah.com’’
2. Likes Fanpages Penmerah.com
3. Copy Banner dan Link kan ke Entri GA Penmerah.com.
4. Tag 3 orang kawan
5. Dah siap entri, tinggalkan link entri tu kat ruangan komen bawah nanti. Semoga tuah menjadi milik korang ye!
6. Jangan lupa Follow twitter aku untuk tau PENGUMUMAN SEMASA tentang GA ini.
P/s: Pastikan link entri korang tuh link entri GA bukan link blog jek. Senang untuk aku terjah nanti! Baidewey, setiap minggu akan ada hadiah bagi Top Komentar berupa wang tunai. Takdelah banyak tapi kalau korang nak, kena lah rajin masuk blog penmerah.com. Macih. Macih. Macih.

HAAAA..  kan aku da bgtau td.... senang jer kan... xde nk jawab soalan, sngt2 senang kan... & kalu korang nak tau aper hadiahnyer korang bleh tgk kat www.penmerah.com ni k... so aper lagi.... jomla joint... mcm aku ckp td... sajer suker2... mn tau ader rezki.... heheheh...

ok ini plak kawan2 yg aku taq....

jasfyra
msieda
nurul

okey sudah.....
kpd kawan2 try la yer... GA dari Penmerah ni...

Daaa.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...