Pages

21 July 2011

faham ker dia???

FAHAM KER DIA...
NURLAILA SYAKIRAH...
anak mama yang sorang ni...
aper yg sebenarnyer terjadi...

kejadian ini berlaku ari minggu aritu...
walaupun dah agak lama... tp smpi ke hari ini aku masih teringat...
dan masih trase terharu smpi arini & mgkn smpi biler2....

sumber google... tq...
okla meh aku citer....
adala 1 drama tu wat aku menangis... meleleh la airmata aku ni...
anak dara aku 2... tgh syok2 main...
tetibe dia tgk air mata aku meleleh...
dr jauh dia datang, merangkak skitnyer laju kpd aku...
smpi kt aku dia berdiri....
dia sapu air mata aku yg meleleh tu....
dia sapu pki tgn dia yg cenonit tu pastu dia sapu plak kt muker dia...
konon nk lapla tp knp dia sapu kt muker dia plak kan...

aku terharu giler... br 15bln (1thn 3bln) dah pandai nk pujuk aku...
blh dia tgglkan mainan dia & bgerak laju pd aku
smata-mata nk pujuk aku....
lg laju la meleleh air mata aku biler dia wat cmtu...

xpuas ati lagi, lela tgk mama masih nangis, makin bnyk airmata mama ni meleleh...
dia blh capai kain kt atas krusi tu plak utk lap airmata aku tu...
smbil wat muker sedih cm nk nangis...
dia lap lg, lap lg, lap lg air mata aku tu...
nk bg aku brenti nangis...

aper lela ni nk pujuk mama & bekongsi rase kesedihan mama ker...
faham ker laila knp mama nangis...
lela xmau tgk airmata mama jatuh eh...
sayangnyerla mama kt lela...

kalula lela mcm ni la smpi bsr...
mmg lela pnwr mama syg....
sngt lembut hati kamu...
sensitifnyer kamu....
bahagianyer mama rasa syg....
syukur mama pada tuhan syg....

betulla kater org...
kalu kasih syg kiter ikhlas...
budak umur 1 tahun pn blh rs & faham...
diaorg pn akan bls blik syg tu jg....

tq syg mama...
mama sayang sangat kt kamu
Nurlaila Syakirah...
syukur alhamduillah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...